Monday, July 27, 2009

The pain is subsiding...

The pain is subsiding and the numbness is setting in...
La douleur est diminué et l'engourdissement est mise en...

Image: {inspireplease}


...nothing left to do but give life the finger and move the fuck on...again...

rien d'autre à faire que de donner la vie et passer le doigt sur le baiser....de nouveau

Image: {weheartit}


Back to the drawing-board...in my deliciously over-active mind

Retour à la planche à dessin...délicieusement dans mon esprit plus actifs

Image: {uhuhyeah}


I must not waste my love and passion anymore on just anyone...
Je ne dois pas perdre mon amour et de passion plus sur n'importe qui...



Image: {lebiscoito}

I shall focus all of my love and hurt, all of my inspiration and fear, all of myself into my one true passion....Je vais concentrer mon amour et de blessés, tous de mon inspiration et de la peur, tout de moi-même dans ma seule vraie passion.



Image: {miaovergaard}

Fashion is never evil, greedy, mean, ugly or horrid and most importantly it can never break your heart....la mode n'est jamais mal, gourmand, moyenne, ou laid affreux et surtout il ne peut jamais sortir de votre coeur


Image: {polkadots&vodkashots}


Fashion nurtures, is always aesthetically delightful, consistently beautiful and is always there for me....Cultive la mode, l'esthétique est toujours délicieux, toujours beau et il est toujours là pour moi.

Image: {vougeaustralia}

This is why fashion will be my true and eternal love...
C'est pourquoi, la mode sera mon véritable et éternel amour.

No comments:

Post a Comment