Sunday, July 12, 2009

TRUTH, BEAUTY & HONESTY: When did the lines get so blurry?

I love honest, inspirational and raw blogs. J'adore honnête, source d'inspiration et de matières premières blogs. I love it when people have the guts to show the world exactly who they are and how they feel. J'adore ça quand les gens ont le courage de montrer au monde exactement qui ils sont et comment ils se sentent. I don't care how much it hurts or how truthful it is. You can take it and appreciate it for what it really is or fuck off. Je ne suis pas combien ça fait mal ou comment il est véridique. Vous pouvez le prendre et appriciate pour ce qu'il est réellement ou vont bien. I really respect truth and honesty. Je respecte la vérité et l'honnêteté. I use this blog as a kind of online journal and journey into my soul. Je utiliser ce blog comme une sorte de journal en ligne et jounry dans mon âme. I share what I feel, what I like, what I hate, and generally just what's on my mind. Je partage ce que je ressens, ce que j'aime, ce que je déteste et, en général, ce qui est juste dans mon esprit.


What I'm feeling isn't always beautiful but it's real.
Qu'est-ce que je ressens n'est pas toujours belle mais elle est bien réelle.


Images: flickr, coketalk.tumblr.com, neonsugar.tumblr.com, infinitebutterflies.tumblr.com

No comments:

Post a Comment